Translate

Saturday 13 April 2019

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua.

  Pertama sekali saya ingin mengucapkan salam perkenalan dari saya dan keluarga kepada anda semua yang sudi membaca blog saya yang terbaru ni.Blog ni mungkin akan menjadi blog rojak hehe..
Tentang masakan,travel dan harian,seperti mana yang kita lalui.

  Saya bukan lah suri rumah ,saya berkerja,tak punya banyak masa untuk memblog dan juga bukan juga pandai menulis,tapi sekadar mengisi masa lapang dan waktu rehat untuk share apa yang saya rasa perlu di kongsi bersama.Anak pun dah berumur 15 tahun sekarang hehe...jadi takda lah masa yang terhad sangat kan?

 Rasa nya ini saja lah yang saya boleh cerita, banyak-banyak kang meluat pula korang nak baca hahaha.. okay salam perkenalan dari saya zaza faizal.

No comments:

Post a Comment